Psycholog dziecięcy

Jestem psychologiem specjalizującym się w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Psychologia o specjalności Psychologia kliniczna na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Dodatkowo ukończyłam kurs w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży. Jestem w trakcie 4-letniego kursu w zakresie psychoterapii w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej. Swój warsztat poszerzyłam również o Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki Specjalnej i Kształcenia Specjalnego – Autyzm i Zespół Aspergera. Jestem również certyfikowanym trenerem TUS. Stale podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w konferencjach psychologicznych, wykładach oraz szkoleniach dotyczących diagnozy i terapii psychologicznej.
W gabinecie udzielam pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży w radzeniu sobie z emocjami, z zaniżoną samooceną, z trudnościami w koncentrowaniu się, jak i tym, którzy mają problemy w relacjach międzyludzkich, cierpią na zaburzenia lękowe i zaburzenia nastroju. Prowadzę również trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży, konsultację i poradnictwo dla rodziców.
Pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 8 w Warszawie, gdzie zajmuję się diagnozą oraz terapią dzieci i młodzieży, prowadzeniem warsztatów grupowych, a także udzielaniem wsparcia terapeutycznego rodzicom.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Białymstoku oraz na Dziennym Oddziale Leczenia Nerwic w MSWiA. Pracowałam również jako psycholog w szkole podstawowej oraz w liceum, gdzie prowadziłam zajęcia indywidualne/rewalidacyjne z uczniami z zespołem Aspergera.
Moja pomoc skierowana jest do:
DZIECI I MŁODZIEŻY:
– obniżony nastrój, depresja;
– nieśmiałość, wycofanie, trudności z rówieśnikami,
– trudności w nawiązywaniu nowych relacji;
– trudności w uczeniu się, niska motywacja do nauki;
– moczenie nocne;
-trening czystości;
-tiki;
– lęki;
– zaburzenia eksternalizacyjne: zespół nadpobudliwości
psychoruchowej (ADHD), zaburzenia opozycyjno –
buntownicze, zaburzenia zachowania, wybuchowość, agresywność, bunt;
– uzależnienie od komputera/internetu;
– przeżycie traumatycznego wydarzenia (rozwód rodziców, śmierć lub choroba kogoś bliskiego, wypadek);
– trudności adaptacyjne (nowa szkoła, nowe miejsce zamieszkania, pojawienie się nowego członka rodziny);
– treningi umiejętności społecznych (np. komunikacji, asertywności, radzenia sobie ze stresem, umiejętności współpracy).
RODZICÓW:
– wsparcie w trudnościach wychowawczych;
– poradnictwo psychologiczne;
– kryzysy rodzinne (konflikty, rozwód, separacja, zmiana miejsca zamieszkania, śmierć kogoś bliskiego, pojawienie się nowego członka rodziny).
Na pierwszą wizytę zapraszam samego rodzica bez dziecka. Sesja trwa 50 minut.
Podaj nam swoje dane – skontaktujemy się z Tobą.
Jeżeli chcesz, możesz od razu krótko opisać swój problem.